  • Data: 2004-04-27 07:23:45
    Temat: Re: 1 - maja - czy to dzień wolny od pracy ???
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Stan faktyczny:

    Wyjaśnienia dot. stanu faktycznego:
    Praca od pn do pt w godzinach 8-16
    Sobota jest moim dniem wolnym od pracy jaki wynika z 5 dniowego tygodnia pracy.

    1 maja wypada w sobotę więc czy aby nie należy mi sie w maju obniżenie wymiaru
    mojego czasu pracy o 8 godzin za 1 maja i 8 godzin za 3 maja?

    30 maja - praca
    1 maja - wolne sobota
    2 maja - wolne niedziela
    3 maja - święto wolne
    4 maja - praca
    np. 5 maja - wolne za święto z 1 maja

    czyli będę miał obniżony wymiar czasu pracy o 16 godzin za 3 maja w dniu 3 maja
    i za 1 maja w dniu 5 maja