  • 1. Data: 2004-02-20 14:21:07
    Temat: Upadek przez dziure w chodniku
    Od: "BartekB" <b...@w...xxx>

    Witam.
    W zeszla srode moja mama wracala z pracy. Wysiadajac z autobusu wpadla w
    dziure w chodniku, przerwocila sie i mocno stlukla sobie kolano. Na
    szczescie nie bylo zlamania ani pekniecia jednak dostala 2,5 tygodnia
    zwolnienia, a kolano mocno spuchniete i zasinione wciaz boli. Swiadkiem
    zdarzenia byla kobieta pracujaca w kiosku obok przystanku, ktora zglaszala
    fakt dziurawego chodnika, a moja mama nie byla pierwsza osoba, ktora
    przewrocila sie na tej dziurze. W odpowiedzi uslyszala, ze dziura zostanie
    naprawiona gdy zrobi sie cieplej. I chociaz okresow cieplych bylo sporo, to
    jednak dziura nadal straszy przechodniow. Wiem, ze pewnie odpowiednie sluzby
    maja sporo do latania, ale jednak mama ma ochote zrobic cos z tym faktem, bo
    upadajac mogla uszkodzic sobie nadgarstek, ktory jeszcze rok temu byl gipsie
    po powaznym zlamaniu i operacyjnym skladaniu.
    Gdzie mozna to zglosic i o co zawalczyc? Mama musiala do domu wrocic taxi,
    bo do autobusu wsiasc nie dala rady z tym kolanem, potem wycieczka na
    pogotowie, a teraz oklady, srodki przeciwbolowe, mascie do smarowania, a to
    wszystko kosztuje...
    Poradzcie prosze.
    pzdr.
    B.