  • Data: 2003-05-04 10:51:35
    Temat: Raport o prawach autorkich 2003 USA-moje 3 grosze
    Od: "A'tomek" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Polska jest oczywiście w czołówce ich łamania itd

    Słyszałem raz faceta który własnie wrócił od cioci z wakacji w chicago i że
    tam otwarcie legalne firmy przesyłąją materiały reklamowe nielegalnych
    materiałów np. typu czerwone gitary itd.
    Tak nie jest nawet u nas !
    Czyli USA walczy o ochrone własności intelektualnej, ale nie jako takiej
    idei, tylko swojej własności. Cudzą ma w d... i jest w tym daleko od nas bo
    póki co już dawnoo w Polsce otwarcie się piractwa nie prowadzi.

    Ak