    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Radosław Sikorski pozywa...
    Date: Thu, 26 May 2011 13:08:29 +0200

    W związku z tym:
    http://www.radeksikorski.pl/aktualnosci/stop-bezkarn
    osci-na-forach/

    Mam parę wątpliwości. Śledczy jak rozumiem ustalą adresy IP publiczne.
    Zastanawiają mnie sieci WIFI osób prywatnych. Czy jeśli bym miał
    włamanie na taką sieć, którą sam stworzyłem za pomocą domowego routera
    to odpowiadałbym jako administrator? W takiej sytuacji nie jest przecież
    jednoznaczne, że adres IP odpowiada konkretnemu komputerowi. Jak Waszym
    zdaniem sąd to potraktuje lub jak powinien potraktować? A jeśli
    wykorzystałem wszystkie dostępne metody zabezpieczenia, a mimo to ktoś
    się na sieć włamał? Wtedy kto odpowiada? Interesuje mnie jak to wygląda
    w polskim prawie.