  • 111. Data: 2018-03-28 00:05:43
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-27, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Celna uwaga, ale wówczas kolejny pomiar da ujemną prędkość i urządzenie
    > wg mojego planu powinno wyświetlić ERROR i tyle.

    Dlaczego ujemną?

    --
    Marcin

  • 112. Data: 2018-03-28 02:19:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-27, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > To niech od razu powtarza. I następny i następny. Przecież jakby to było
    > takie proste, żeby ze 100 metrów z ręki trafić, to każdy byłby snajperem.

    No tak sugerowałem - po to był ten pomiar "falą" (serią impulsów). Ale
    moze jednak z zaawansowanym parkinsonem do drogówki nie biorą?

    --
    Marcin

  • 113. Data: 2018-03-28 06:58:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dlaczego ujemną?

    Jak pierwszy impuls trafi w samochód a drugi w coś 100 metrów dalej, to
    wyjdzie że mierzysz oddalające sie UFO.

    Shrek

  • 114. Data: 2018-03-28 07:01:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No tak sugerowałem - po to był ten pomiar "falą" (serią impulsów). Ale
    > moze jednak z zaawansowanym parkinsonem do drogówki nie biorą?

    Z zaawansowanym nie. Ale weź butelkę wody 0m5l i z niej :mierz do czegoś
    przez jakiś czas i popatrz czy jednak lustro wody jest idealnie gładkie.
    I teraz pomnóż drgania razy 50, 100, 200 czy 400 metrów.

    Shrek

  • 115. Data: 2018-03-28 07:18:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jak pierwszy impuls trafi w samochód a drugi w coś 100 metrów dalej, to
    > wyjdzie że mierzysz oddalające sie UFO.

    Moze przeciez trafic bliżej.

    --
    Marcin

  • 116. Data: 2018-03-28 07:20:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Z zaawansowanym nie. Ale weź butelkę wody 0m5l i z niej :mierz do czegoś
    > przez jakiś czas i popatrz czy jednak lustro wody jest idealnie gładkie.
    > I teraz pomnóż drgania razy 50, 100, 200 czy 400 metrów.

    Ja wiem, że draga. Ale tez wiem, ze nie bez przerwy. Zresztą to tez
    kwestia konstrukcji, np. wyzwalacza.

    --
    Marcin

  • 117. Data: 2018-03-28 07:24:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Moze przeciez trafic bliżej.

    Może, wtedy będziesz miał zbliżającego się kubicę. Ale nie ma żadnego
    powodu, żeby prękość nie wyszła ujemna.

    Shrek

  • 118. Data: 2018-03-28 07:43:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Może, wtedy będziesz miał zbliżającego się kubicę. Ale nie ma żadnego
    > powodu, żeby prękość nie wyszła ujemna.

    Ja nie twierdze, że nie moze wyjśc ujemna, ja po prostu jestem ciekaw,
    dlaczego wobec faktu, że jak wydawałoby sie może wyjść ujemna lub
    dodatnia, Robert stwierdził, że wyjdzie ujemna. Nie musi być Kubica.
    Może być nawet zderzak. Zderzaki mają tendencję do wystawania.

    --
    Marcin

  • 119. Data: 2018-03-28 07:45:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja wiem, że draga. Ale tez wiem, ze nie bez przerwy. Zresztą to tez
    > kwestia konstrukcji, np. wyzwalacza.

    Tym niemniej jak już nasza policja zaczyna sztrzelać, to zwykle
    większość pocisków nie ląduje w celu, skąd pomysł, że z lidarem jest
    inaczej?

    Shrek

  • 120. Data: 2018-03-28 07:47:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja nie twierdze, że nie moze wyjśc ujemna, ja po prostu jestem ciekaw,
    > dlaczego wobec faktu, że jak wydawałoby sie może wyjść ujemna lub
    > dodatnia, Robert stwierdził, że wyjdzie ujemna.
    Ok - żle zrozumiałem.

    Shrek