  • 21. Data: 2007-10-19 15:55:29
    Temat: Re: Radar - Kolejna bzdura?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ps wrote:

    > Dane czego?
    > Generalnie chodzi o to, że taka waga przetwarza zazwyczaj napięcia
    > (i/lub inne zależne od niego wartości), a radar nie.

    hm a ja raczej składał bym to na karb niedouczenia osób które tworzyły te
    interpretację, na podstawie np takiego bzdurnego myślenia jak to co kolega
    zaprezentował.

    Nieprawidłowo zaprojektowana waga może fałszować wyniki pomiaru w zależności
    od napięcia zasilającego ale taka waga nie powinna dostać w ogóle
    homologacji jako wadliwie zaprojektowana. Prawidłowo zaprojektowana waga
    powinna po prostu mierzyć prawidłowo dla napięcia mieszczącego sie w
    zakresie dopuszczalnym specyfikacją a poza przestać mierzyć.

    Podobnie radar może mieć źle zaprojektowany generator zegarowy który będzie
    zmieniał częstotliwość w zależności do napięcia zaislajacego i fałszować
    wynik pomiaru prędkości. Prawidłowo zaprojektowany patrz wyżej.

  • 22. Data: 2007-10-19 18:14:08
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Icek pisze:

    > jedziesz sobie autostrada A4 od WRO w strone KAT. Jakies moze 4 km od WRO
    > nagle natykasz sie na sterczace ograniczenie do 60km/h. I co wtedy ?

    zwalniasz?

    > Stoi tam jak pamietam, nikt go nie przestrzega. Policja od czasu do czasu
    > lapie na radar.

    powinanna czesciej niz od czasu do czasu

  • 23. Data: 2007-10-19 19:16:52
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Icek wrote:

    > PS Nie ma tam zadnych robot drogowych, zwezen, innych niebzepieczenstw

    W tym miejscu jest parking dla tirów, z bardzo krótkim pasem do
    włączania się do ruchu.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 24. Data: 2007-10-19 20:11:07
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Przyznajesz że przekroczyłeś administracyjną prędkość i udowadniasz
    > przed sądem że znak jest bezsensowny.

    Panstwo jest dla obywatela czy obywatel dla Panstwa? Rozumiem, ze od teraz
    za Twoim przykladem naprawiamy swiat.

    Pewnie, ze jest to rozwiazanie ale to sie chyba nazywa walka z wiatrakami bo
    takich przykladow dalbym z WRO wiecej.

    Na skrzyzowaniu ulicy Partynickiej i nie wiem jakiej (takiej szerokiej) jest
    zakaz skretu w prawo, ponizej informacja, ze w prawo jest objazd. Po skrecie
    widzisz zakaz ruchu z informacja, ze niedotyczy on mieszkancow i obslugi
    posesji.

    przykladow moge podawac wiecej. Po co ? Zeby pozniej sie tlumaczyc przed
    sadami roznej masci, ze znak jest do dupy ? Kto je stawia ? Kto sie pod tym
    podpisuje ? A kto dal nam prawo krytykowac znak? Kto oceni ze jest glupi
    albo nie? Moze dla mnie jest glupi a dla sadu bedzie OK ?

    Icek

  • 25. Data: 2007-10-19 20:13:28
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > W tym miejscu jest parking dla tirów, z bardzo krótkim pasem do
    > włączania się do ruchu.

    no to znaczy sie, ze droga nie zasluguje na miano autostrady gdyz nie sa
    spelnione wymogi aby miala taki status ?

    Byles kiedys na zachodniej jakiejs autostradzie i widziales takie
    ograniczenie ?? Musza byc powazne roboty drogowe i powazne utrudnienia aby
    na autostradzie dawac ograniczenie predkosci do 60km/h.

    Jak ostatnio jakis most robili to bylo do 30 km/h !!!!

    Debilizm, kretynstwo i nauka kierowcow aby nie przestrzegali przepisow.

    Icek

  • 26. Data: 2007-10-20 09:18:07
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    Dnia 2007-10-19 22:13 użytkownik Icek napisał :

> [...]
    >
    > Jak ostatnio jakis most robili to bylo do 30 km/h !!!!
    >
    > Debilizm, kretynstwo i nauka kierowcow aby nie przestrzegali przepisow.

    Tiaaa. Już to widzę, że jak zdejmą drodze status autostrady, to nagle
    magicznie wszyscy zaczną przestrzegać tych 60 km/h.

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 27. Data: 2007-10-21 18:25:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Icek pisze:

    > Panstwo jest dla obywatela czy obywatel dla Panstwa? Rozumiem, ze od teraz
    > za Twoim przykladem naprawiamy swiat.

    Ani państwo jest dla obywatela ani obywatel dla państwa. Zakładamy że
    obowiązuje prawo i tyle.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"