  • 11. Data: 2007-10-19 06:40:03
    Temat: Re: Radar - Kolejna bzdura?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ze względu na sposób przetworzenia danych wejściowych.

    masz jakies dokladniejsze dane ?

    Icek

  • 12. Data: 2007-10-19 06:42:22
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > <ciach>
    >
    > Nie lepiej po prostu jeździć zgodnie z przepisami?

    jedziesz sobie autostrada A4 od WRO w strone KAT. Jakies moze 4 km od WRO
    nagle natykasz sie na sterczace ograniczenie do 60km/h. I co wtedy ?

    Stoi tam jak pamietam, nikt go nie przestrzega. Policja od czasu do czasu
    lapie na radar.

    Icek

    PS Nie ma tam zadnych robot drogowych, zwezen, innych niebzepieczenstw

  • 13. Data: 2007-10-19 06:53:45
    Od: ps <p...@g...pl>

    Icek pisze:

    > masz jakies dokladniejsze dane ?

    Dane czego?
    Generalnie chodzi o to, że taka waga przetwarza zazwyczaj napięcia
    (i/lub inne zależne od niego wartości), a radar nie.

  • 14. Data: 2007-10-19 06:58:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Icek pisze:

    > Stoi tam jak pamietam, nikt go nie przestrzega. Policja od czasu do czasu
    > lapie na radar.

    Przyznajesz że przekroczyłeś administracyjną prędkość i udowadniasz
    przed sądem że znak jest bezsensowny.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 15. Data: 2007-10-19 07:24:02
    Od: "PH" <h...@n...onecie>

    zaczniej od sprawdzenia czy opisane przepisy (paragrafy) istnieją

    pzdr
    Piotr

  • 16. Data: 2007-10-19 07:48:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Przyznajesz że przekroczyłeś administracyjną prędkość i udowadniasz przed
    > sądem że znak jest bezsensowny.

    pewnie, tylko stwierdzenie ze jest idiotyczny nalezy do sadu nie do ciebie, a
    wiec wynik niepewny, dodatkowo musisz pilnowac terminow i wezwan i sie odwolywac
    bo na rozprawe w grodzkim zapewne nie zostaniesz zaproszony

  • 17. Data: 2007-10-19 08:18:09
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2007 08:53:45 +0200, ps napisał(a):

    > Generalnie chodzi o to, że taka waga przetwarza zazwyczaj napięcia
    > (i/lub inne zależne od niego wartości), a radar nie.

    A myślałem że waga przetwarza rezystancję i to w układzie mostkowym
    z kompensacją.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 18. Data: 2007-10-19 08:28:06
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2007 08:42:22 +0200, Icek napisał(a):

    > PS Nie ma tam zadnych robot drogowych, zwezen, innych niebzepieczenstw

    I jeszcze napisz, że jesteś pewien iż to ograniczenie nie zostało
    postawione na wniosek GDDKiA ponieważ asfalt nie spełnia
    normy PN-EN 12591.

    Tja... kierowcy zawsze wiedzą lepiej...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2007-10-19 08:45:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > ciebie, a wiec wynik niepewny, dodatkowo musisz pilnowac terminow i
    > wezwan i sie odwolywac bo na rozprawe w grodzkim zapewne nie zostaniesz

    A co tu jest do pilnowania? Jeden termin? Składasz sprzeciw i jest
    rozprawa na której się wymądrzasz o głup[ocie tego zakazu.

    Lepiej kłamać albo opowiadać farmazony o nieistniejących przepisach?

  • 20. Data: 2007-10-19 13:45:37
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ulong" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co o tym sadzicie?

    Sądzę, że "metodę" powinieneś wypróbować na sobie;))

    --
    Pzdr
    Leszek