  • 1. Data: 2009-01-16 10:31:26
    Temat: Raczkujące forum biznesmamy.pl
    Od: z...@g...com

    Pomysł na forum BiznesMamy.pl powstał na czerwonym świetle u
    zbiegu ulic Prądnickiej i Zdrowej w Krakowie. Raptem przed kilkoma
    tygodniami. Uznałam, że w polskim Internecie powinno powstać
    takie miejsce. Forum, na którym biznesmamy mogą spotkać się,
    porozmawiać, wymieniać myśli, spostrzeżenia, pomagać i
    wspierać się na wzajem. Myśląc o biznesmamach, myślę o
    wszystkich kobietach, które starają się zarobić dodatkowe
    pieniądze do domowego budżetu, wykorzystując w tym celu swoje
    talenty, kreatywność i pasje. Nie ważne jak duże są te
    pieniądze, liczy się fakt, że podejmują takie kroki.
    Wszyscy wiemy, że bycie mamą to jeden z najpiękniejszych, ale
    też najtrudniejszych i najgorzej opłacanych zawodów świata. Tym
    ciężej jest pracować na dwa etaty. Oprócz dodatkowych
    pieniędzy, bycie biznesmamą daje jeszcze jedną bardzo ważną
    korzyść - satysfakcję! Udowodnienie sobie i innym, że jesteśmy
    kimś więcej niż zazwyczaj mało docenianą i zerowo opłacaną
    pomocą domową. Bycie biznesmamą pozwala na powrót do dawnych
    marzeń i pasji... o których zapomnieliśmy, gdy pojawiło się
    dziecko.

    W zachodnim Internecie istnieje wyodrębniona grupa społeczna -
    WAHM (Working at home moms), która ma swoje fora, organizacje i co
    najważniejsze, jest zauważana przez pracodawców. W Polsce ta
    sytuacja dopiero raczkuje, ale tego typu forum ma szansę to
    zmienić. Pokażmy jak liczną grupę stanowią mamy, które nie
    chcą oddawać swoich dzieci do żłobków i nie chcą rozstawać
    się z nimi za wcześnie, a za to chcą mieć własne życie
    zawodowe, które da im dodatkową satysfakcję.

    Forum stawia swoje pierwsze kroki. To od Ciebie zależy, czy ten
    projekt się powiedzie. Już wkrótce może to być Twoje miejsce,
    miejsce w którym poznasz fajnych ludzi, nawiążesz przyjaźnie,
    znajdziesz motywację i pomysły, które pomogą Ci działać.
    Jeżeli znasz inne dziewczyny, które także są lub chcą być
    biznasmamami proszę, poinformuj je o tym forum, i pomóż nam
    sprawić, że będzie ono tętniło życiem.

    www.biznesmamy.pl

    Ewa Kaniewska założycielka forum

    ps. Na forum mam nick Biznesmama,

  • 2. Data: 2009-01-16 19:18:00
    Temat: Re: Raczkujące forum biznesmamy.pl
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 16 styczeń 2009 11:31
    (autor z...@g...com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <c...@x...go
    oglegroups.com>):

> [...]
    > zbiegu ulic Prądnickiej i Zdrowej w Krakowie. Raptem przed kilkoma
    > tygodniami. Uznałam, że w polskim Internecie powinno powstać

    ja pierdzielę, taka nazwa, że mi od razu się skojarzyło z ,,Twoja stara ma
    biznes, przyjdź się wyżal''. Potem zacząłem se myśleć, że to nie może być
    tak durne, więc pomyślałem, że to nazwa od My mamy biznes.

    generalnie nazwa odpycha. ale nie jestem mamą z biznesem.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 3. Data: 2009-01-16 20:18:58
    Od: "burdelmama" <h...@h...hi>

    > generalnie nazwa odpycha. ale nie jestem mamą z biznesem.

    Biznes mamy kojarzy mi się tylko z jednym biznesem, starym jak świat :-)