  • 1. Data: 2009-01-15 19:11:29
    Temat: świadectwo pracy - czy musi byc strona wypowiadająca umowę o pracę czy nie musi?
    Od: "Romek SeraFinski" <s...@t...pl>

    witam
    czy ktoś orientuje sie czy na swiadectwie pracy - tryb rozwiazania przez
    wypowiedzenie - Art. 30 § 1 pkt 2 Kodeksu Pracy - musi czy tylko moze byc
    zawarta informacja kto jest stroną wypowiadającą (pracownik czy pracodawca?)

    W historycznych świadectwach, ktore posiadam strona wypowiadająca zawsze
    była określona, obecny pracodawca nie chce wymienić tej strony, a ponieważ
    byłem to ja wolę, aby informacja ta znalazła się na tak ważnym dokumencie.

    Czy jest to obowiązek czy też nie jest to obowiązek, aby określić stronę
    wypowiadającą?

    A jeśli można się podeprzeć jakąś interpretacją to będę wdzięczny.

    pozdrawiam
    Romek