  • 1. Data: 2009-01-15 20:50:51
    Temat: Umowa o dzielo i wezwanie do zaplaty
    Od: <Tomek>

    Witam

    Wykonywalem dzielo dla pewnej firmy. Z mojej strony dopelnilem wymaganych
    warunkow zawartych w umowie jednak zleceniodawca uchyla sie od zaplaty.
    Minelo pol roku, napisalem oficjalne pismo o charakterze wezwania do zaplaty
    ktore wyslalem do firmy listem poleconym. W odpowiedzi jak sie dowiedzialem
    telefonicznie zleceniodawca ma przyslac mi pismo informujace mnie o
    dokladnym terminie rzekomej zaplaty (ktory to ma byc za ok 2mies). W
    wezwaniu zagrozilem iz skieruje sprawe do sadu jezeli w ciagu 7miu dni nie
    dostane kwoty na konto. Jezeli za dwa miesiace kwota jednak nadal nie
    wplynie czy moge isc z takim dowodem do sadu czy powinienem uzbroic sie w
    jakies dodatkowe dokumenty?

    Dziekuje za pomoc
    Tomek

  • 2. Data: 2009-01-16 09:25:35
    Temat: Re: Umowa o dzielo i wezwanie do zaplaty
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Wykonywalem dzielo dla pewnej firmy. Z mojej strony dopelnilem
    > wymaganych warunkow zawartych w umowie jednak zleceniodawca uchyla
    > sie od zaplaty. Minelo pol roku,

    Kiedy wystawiłeś rachunek i czy został przyjety?

  • 3. Data: 2009-01-16 09:39:04
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > telefonicznie zleceniodawca ma przyslac mi pismo informujace mnie o
    > dokladnym terminie rzekomej zaplaty (ktory to ma byc za ok 2mies).

    Bogaty z domu? Czy w umowie nie ma przypadkiem terminu do kiedy masz
    wykonac prace i do kiedy maja ci zaplacic? Czy jesli nie ma daty
    zaplaty wystawiles rachunek? Czy na rachunku jest termin platnosci?

  • 4. Data: 2009-01-16 20:45:14
    Od: <Tomek>

    Uregulowanie platnosci za dzielo zostanie uregulowana po zakonczeniu dziela
    a dzielo zostalo zakonczone w sierpniu. Tak zostala stworzona umowa ktora
    dostalem do podpisania. Nic wiecej na temat terminu nie ma.
    Tomek

  • 5. Data: 2009-01-23 12:57:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > dziela a dzielo zostalo zakonczone w sierpniu. Tak zostala stworzona
    > umowa ktora dostalem do podpisania. Nic wiecej na temat terminu nie

    No to o co Ci chodzi?
    Kiedy wystawiłeś rachunek do umowy?
    Widocznie się nie boją Twoich żadań, bo nie ma podstaw
    do roszczeń -klient nie wystawił rachunku.
    Pewnie nawet nie masz na piśmie odbioru dzieła?