  • 1. Data: 2002-08-27 09:53:53
    Temat: Rachunek za telefon
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Czy to jest zgodne z prawem ze TPSA nei chce wiecej przyjmowac wplat w
    swoich punktach za ich uslugi? Do tej pory chodzilem do TPSA i placilem im
    za ich usluge nie placac zadnej prowizji. Dlaczego teraz mam placic 1zl dla
    poczty za to ze zaplace rachunek dla TPSA. Czy to nie lecenie w bambuko?
    A moze tak pujsc dop TPSA do nie wiem dyrektora walnac na stolik kase +
    rachunek i niech skasuja bo skoro place im za ich usluge to czemu nie moge
    im tego dac?

    AJA

  • 2. Data: 2002-08-27 10:45:24
    Temat: Re: Rachunek za telefon
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

> [...]
    > rachunek i niech skasuja bo skoro place im za ich usluge to czemu nie moge

    IMHO nic nie wskórasz
    Wyjściem z tej sytuacji jest przelew bankowy. Poszukaj banku (o ile jeszcze
    nie masz) z darmowymi przelewami.

    Artur

  • 3. Data: 2002-08-27 11:56:49
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > IMHO nic nie wskórasz
    > Wyjściem z tej sytuacji jest przelew bankowy. Poszukaj banku (o ile
    jeszcze
    > nie masz) z darmowymi przelewami.
    Ale nie chce zakladac konta w PKO BP mam juz w PeKaO S.A. i mi wytarczy nie
    mam ochoty placic wiecej kosztow utrzymywania konta.

    AJA

  • 4. Data: 2002-08-27 12:24:50
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "artpen" <g...@a...prv.pl> napisał w wiadomości

    > IMHO nic nie wskórasz
    > Wyjściem z tej sytuacji jest przelew bankowy. Poszukaj banku (o ile
    jeszcze
    > nie masz) z darmowymi przelewami.

    Nie wiem, czy to jest dobre rozwiazanie.
    Za potwierdzenie przelewu e-banki rzadaja oplat rzedu 5zl.
    A z taka Tepsa, moze to byc zbyt czesto potrzebne.
    Ja nie majac podbitego recznie dowodu wplaty, czulbym sie
    niepewnie.

    GreG

  • 5. Data: 2002-08-27 13:26:07
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    GreG <g...@w...pl> wystukal(a) :

> [...]
    > A z taka Tepsa, moze to byc zbyt czesto potrzebne.
    > Ja nie majac podbitego recznie dowodu wplaty, czulbym sie

    Dlaczego? To oni maja u siebie burdel - niech szukaja.
    Ja mam wyciag z banku - na ktorym jest pozycja przelewu do TPSA

    Ale to raczej luzne dywagacje, bo place juz od paru lat przelewami
    z banku i jakos nie bylo problemow.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2002-08-27 15:14:09
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > jeszcze
    > Ale nie chce zakladac konta w PKO BP mam juz w PeKaO S.A. i mi wytarczy
    nie
    > mam ochoty placic wiecej kosztow utrzymywania konta.

    Hehe - czlowieku, to Ty pewnie jeszcze o mBanku nie slyszales. Zero kosztow
    miesiecznych i darmowe przelewy.

    Zgodz sie, nic nie tracisz... >>> http://link.interia.pl/f1640

  • 7. Data: 2002-08-27 21:16:01
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 27 Aug 2002 14:24:50 +0200), "GreG"
    <g...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >Nie wiem, czy to jest dobre rozwiazanie.
    >Za potwierdzenie przelewu e-banki rzadaja oplat rzedu 5zl.
    >A z taka Tepsa, moze to byc zbyt czesto potrzebne.

    Skąd się biorą tacy defetyści?
    a) nigdy jeszcze nie musiałem nic TPSA dostarczać
    b) potwierdzenie przelewu wydrukowane ze strony WWW stanowi doskonałe
    poparcie swoich słów o dokonaniu zapłaty

    >Ja nie majac podbitego recznie dowodu wplaty, czulbym sie
    >niepewnie.

    I właśnie stąd bezprawne działania wielu instytucji. Właśnie o to
    chodzi, że pieczątka to nie panaceum na wszystko. ludziom się wydaje,
    że pieczątka cokolwiek gwarantuje! A zrobienie dowolnej pieczątki to
    kwestia jednego dnia...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-08-29 15:12:39
    Od: j...@p...onet.pl

    > Nie wiem, czy to jest dobre rozwiazanie.
    > Za potwierdzenie przelewu e-banki rzadaja oplat rzedu 5zl.
    > A z taka Tepsa, moze to byc zbyt czesto potrzebne.

    W praktyce absolutnie niepotrzebne. Ja place w Telepekao od 2 lat i nigdy nie
    zdarzylo mi sie, zeby mial z tego tytulu problemy... o... raz. ale to z mojej
    winy. Za pozno uregulowalem rachunek i odcieli mi telefon. Coprawda przelew
    poszedl kilka dni wczesniej, ale widocznie do nich jeszcze nie dotarl. Pani
    prosila mnie o faks dowodu wplaty, ktorego oczywiscie nie mialem, bo przelewu
    dokonalem przez internet. Ale wystarczylo, ze przefaksowalem pani zrzut z
    ekranu :-)) Wiem, wiem. Nie kazdy by sie na to zgodzil, ale jesli taki
    przypadek zdarza sie rzadko, to sadze, tez z TPSA tez sie mozna dogadac.

  • 9. Data: 2002-08-29 15:13:46
    Od: j...@p...onet.pl

    > że pieczątka cokolwiek gwarantuje! A zrobienie dowolnej pieczątki to
    > kwestia jednego dnia...

    Hehe... Powiedzmy jednej godziny, a nawet nie...