  • 1. Data: 2002-08-27 07:42:51
    Temat: Wyjscie do lekarza
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Witam grupowiczow
    Mam takie oto pytanie:
    Chce wyjsc do lekarza czy czas w jakim przejde sie do tegoz lekarza posiedze
    i powrot jest mi odliczany od czasu pracy ... za ten czas nei otrzymam
    zaplaty?
    Fajnie jezeli chodzi o przejscie sie do lekarza na terenei miasta .. powiem
    szefowi ze chce isc do lekarza wychodze z firmy i wracam po godzinie dwoch
    .. ale w moim przypadku jest to wyjazd do specjalisty o 500 km od miejsca
    pracy ...
    Nie wiem jak to rozwiazac .. czy musze brac urlop?
    Czy nie jest tak ze na wyjscie do lekarza nei musze brac urlopu tylko co
    pozniej ???
    Pomocy
    AJA