    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rachunek za telefon
    Date: Tue, 27 Aug 2002 23:16:01 +0200

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 27 Aug 2002 14:24:50 +0200), "GreG"
    <g...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >Nie wiem, czy to jest dobre rozwiazanie.
    >Za potwierdzenie przelewu e-banki rzadaja oplat rzedu 5zl.
    >A z taka Tepsa, moze to byc zbyt czesto potrzebne.

    Skąd się biorą tacy defetyści?
    a) nigdy jeszcze nie musiałem nic TPSA dostarczać
    b) potwierdzenie przelewu wydrukowane ze strony WWW stanowi doskonałe
    poparcie swoich słów o dokonaniu zapłaty

    >Ja nie majac podbitego recznie dowodu wplaty, czulbym sie
    >niepewnie.

    I właśnie stąd bezprawne działania wielu instytucji. Właśnie o to
    chodzi, że pieczątka to nie panaceum na wszystko. ludziom się wydaje,
    że pieczątka cokolwiek gwarantuje! A zrobienie dowolnej pieczątki to
    kwestia jednego dnia...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)