  • 1. Data: 2002-08-27 07:42:07
    Temat: Logo - z czy bez dopisku sp z o.o.?
    Od: Piotr Maj <p...@C...kernelpanic.pl>

    Witam,

    mam pytanie dotyczace logtypu firmy, a konkretnie spolki z o.o.
    Czy jezeli w akcie zalozycielskim jest napisane, ze firma moze
    uzywac do swojej identyfikacji jednej z dwoch form, np:

    Firma Uslugowo-Handlowa "Krzaczek" Sp. z o.o.
    lub
    "Krzaczek" Sp. z o.o.

    to czy logo firmy, zawierajace napis "Krzaczek", musi rowniez zawierac
    dopisek Sp. z o.o.?
    Czy tez moze to byc dowolny inny znak graficzny z napisem?

    Bede wdzieczny za odpowiedz.

    --
    pozdrawiam
    -> m@j <- [http://silence.kernelpanic.pl/]

  • 2. Data: 2002-08-27 12:03:59
    Temat: Re: Logo - z czy bez dopisku sp z o.o.?
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "Piotr Maj" <p...@C...kernelpanic.pl> wrote in message
> [...]
    > dopisek Sp. z o.o.?
    > Czy tez moze to byc dowolny inny znak graficzny z napisem?

    Spokojnie - moze byc - to jest symbol identyfikujacy dany podmiot,
    a'la marka - nie podlega to obostrzeniom z KSH, gdzie wyraznie jest zapisane
    co i jak nalezy uzywac - a o LOGO nic nie ma no nie ?:)

    Pozdro

    sap

  • 3. Data: 2002-08-27 22:02:20
    Od: Piotr Maj <p...@C...kernelpanic.pl>

    Dnia Tue, 27 Aug 2002 at 12:03 GMT powiało grozą następującej treści:

    > Spokojnie - moze byc - to jest symbol identyfikujacy dany podmiot,
    > a'la marka - nie podlega to obostrzeniom z KSH, gdzie wyraznie jest zapisane
    > co i jak nalezy uzywac - a o LOGO nic nie ma no nie ?:)

    dziekuje za odpowiedz.