  • Data: 2002-10-24 13:03:42
    Temat: RE: Klauzula wykonalnosci
    Od: r...@i...pl (BOHO) szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > mam pilne pytanko.
    > Sąd wydał nakaz zapłaty przeciwko 4 osobom, osoby te wniosły zarzuty w
    > wyniku czego sąd utrzymał nakaz zapłaty w mocy jedynie co do 2 osób.
    > Wyrok ten uprawomocnił się i chce wystąpić z wnioskim o nadanie klauzuli
    > wykonalnosci.
    > Pytanie: jak mam to zrobic - wystąpić o nadanie klauzuli nakazowi zapłaty
    > części dot. 2 osób, czy nadanie klauzuli wyrokowi utrzymującemu go w mocy,
    > czy nakazowi i wyrokowi naraz.

    Witasm,
    Art. 777. k.p.c. § 1. Tytułami egzekucyjnymi są:
    1) orzeczenie sądu prawomocne ...

    Chyba wszystko jasne ...
    <Ciach>

    Ten art. to ja znam, i to nie jest odpowiedx na moje pytanie.
    Klauzula ma być nadana na nakazie, a nie na wyroku.
    Ale dzięki.

    Pozdr.
    BOHO

    Otworzysz za friko! >>> http://link.interia.pl/f166c