  • Data: 2002-10-28 08:51:25
    Temat: RE: Klauzula wykonalności
    Od: r...@i...pl (BOHO) szukaj wiadomości tego autora

    Oj, ale dyskusje wywołałem, a chciałem tylko uzyskac podpowiedź jak powinno
    wyglądać petitum wniosku.

    Aby skrócić dyskusje informuje, i ż powinno ono wyglądać tak:
    " W imieniu powoda, w oparciu o pełnomocnictwo znajdujące się w aktach
    sprawy, wnoszę o:
    1. stwierdzenie prawomocności wyroku, wydanego przez Sąd Okręgowy w ... w
    dniu ....w sprawie o sygn. akt ...,
    2. nadanie klauzuli wykonalności nakazowi zapłaty, wydanemu przez Sąd
    Okręgowy
    ... w dniu ... w sprawie o sygn. akt ... przeciwko pozwanym ... oraz ... ,
    3. doręczenie pełnomocnikowi powoda odpisu nakazu zapłaty opatrzonego
    klauzulą wykonalności, wraz z odpisem prawomocnego wyroku,
    4. zasądzenie solidarnie od pozwanych na rzecz powoda kosztów stwierdzenia
    prawomocności oraz nadania klauzuli wykonalności, w tym kosztów zastępstwa
    procesowego, według norm prawem przepisanych."

    Dzięki za zainteresowanie.

    Pozdrawiam,

    Rafał Bochacki

    Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663