  • 1. Data: 2002-11-17 19:22:13
    Temat: Pytanie w sprawie prawa energetycznego _chyba :(
    Od: m...@s...com

    Witam Grupowiczow.
    Przed paru katy wpadla mi jakas notatka w czasopismie (nie jestem pewnien ale
    chyba "Murator") dotyczaca mozliwosci pobierania opalty dzierzaczej za linie
    przesylowa wyskokiego napiecia znajdujaa sie na prywatnym gruncie. Teraz przez
    moja dzialke przechodzi ok 1km takiej linii, ale nie moge nigdzie znalezc
    zadnej wiadomosci na ten temat. Moze ktos z grupowiczow cos wie na ten temat?
    Bardzo prosilbym o odpowiedz na priva. Probowalem znalezc cos w ustawie o
    prawie energetycznym ale albo nic tam nie ma, albo ja sie nie doczytalem :((
    Pozdrawiam Mirek
    m...@s...com