  • 1. Data: 2002-11-11 23:04:43
    Temat: Pytanie , placic czy nie placic mandatu
    Od: Mieki <l...@w...pl>

    Mam pytanie w kwietniu 2001 zostalem zatrzymany przez Kontrolerów za
    jazde bez biletu za co otrzymalem mandat. W zeszlym miesiacu przyszlo
    mi zawiadomienie od firmy windykacyjnej aby uiscil mandat za ta jazda
    z tym ze na tym mandacie przeinaczone moje nazwisko z Miekus na Miekoś
    (adres zamieszkania i cala reszta się zgadza). W zwiazku z tym moje
    pytanie czy wyniku tego przeinaczenia istnieje jakis przepis który
    umozliwial by mi nie zaplacenie tego mandatu. Z gory dziekuje za
    odpowiedzi.