  • 1. Data: 2002-11-11 22:30:06
    Temat: Pytanko , placic czy nie placic mandat
    Od: Mieki <l...@w...pl>

    Witam :
    Mam takie male pytanie, w kwietniu 2001 zostalem spisany przez
    Kontrolerów za jazde bez biletu. W zeszlym miesiacu przyszlo mi
    zawiadomienie abym uiscil mandat wraz z odstetkami za ta jazde z tym
    ze na tym mandacie przeinaczone moje nazwisko z Miekus na Miekoś
    (adres zamieszkania i cala reszta się zgadza). W zwiazku z tym moje
    pytanie czy wyniku tego przeinaczenia istnieje jakis przepis który
    umozliwial by mi nie zaplacenie tego mandatu. Z gory dziekuje za
    odpowiedzi.

  • 2. Data: 2002-11-12 20:16:14
    Temat: Re: Pytanko , placic czy nie placic mandat
    Od: m...@i...pl

> [...]
    > pytanie czy wyniku tego przeinaczenia istnieje jakis przepis ktĂłry
    > umozliwial by mi nie zaplacenie tego mandatu. Z gory dziekuje za

    Wszystko zależy od tego, czy istnieje osoba o nazwisku Miekol, posiadająca
    resztę danych takich, jak Twoje, i czy w tym czasie mogła jechać tym autobusem,
    czy tramwajem, w przeciwnym razie może to być potraktowane jako typowy błąd
    pisarski, co wróży karę.