    From: McGen <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o oszusta od odzyskanie pieniedzy od oszusta
    Date: Tue, 07 Jan 2003 21:47:30 +0100
    Sender: e...@p...onet.pl@201-228.lublin.mm.pl

    On Tue, 7 Jan 2003 16:31:56 +0100, "HaNkA ReDhUnTeR"
    >A w jakim wieku jest ten syn? o jaka kwote sie rozchodzi? Zadzwon jeszcze
    >raz i powiedz ze dysponujesz dowodem, ze pieniadze wplaciles i ze jesli nie
    >otrzymasz zwrotu lub towaru to zglaszasz sprawe na policje.

    syn jest peloletni, o kwote 125 zl. moze to i nie duzo ale dla mnie
    znaczna kwota, dowod mam przelewu z mBANKU a ze sprawe zglaszam na
    policje to matka zostala poinformaowana ale nie wzruszylo ja to
    zabardzo [ na poczet tego i to w dodatku nie mojej sprawy, jak
    powiedziala matka komornik zajac komputer na poczet dlugow ow syna
    tejze pani ] .....
    wiec nie tylko ja zostalem oszukany

    jakie sa szanse odzyskania w tejze sytuacji pieniedzy po zgloszeniu na
    policje i w jakim czasie moge liczyc na odzyskanie pieniedzy..?

    pzdr
    McGen