  • 1. Data: 2003-10-10 12:11:49
    Temat: Pytanie o koncesję na alkohol
    Od: "tdm850" <tdm850<wytnijto>@poczta.onet.pl>

    Codzi im o alkohol, chce dostarczać zakupy na
    domów, czy moge zapisac na stronie www ze posiadam alkohol i w regulaminie
    sklepu napisac że za dostaczanie alkoholu pobierana jest dodatkowa opłata i
    alkohol nie jest sprzedawany przez mój sklepa a jedynie dostarczany?, Co
    sądzicie?

  • 2. Data: 2003-10-10 16:44:49
    Temat: Re: Pytanie o koncesję na alkohol
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Oct 2003, it was written:

> [...]
    >+ alkohol nie jest sprzedawany przez mój sklepa a jedynie dostarczany?, Co

    A nie jest tak, że zezwolenie na sprzedaż alkoholu dotyczy *konkretnego
    miejsca*, co wyklucza "dowóz pod nos" ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-10-10 18:47:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Sądzimy, a przynajmniej ja sądzę, że jest to mocno naciągane i możesz
    spotkać się z kłopotami.

  • 4. Data: 2003-10-11 18:54:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To też.