  • Data: 2002-02-16 22:33:53
    Temat: Pytanie o bilet z wojska
    Od: "Bruno" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie.
    W czerwcu skończyłem jedne studia i poszedłem na inne. W listopadzie
    przyszedl zwykly list o staiwneiu się w celu czegoś tam... Nie stawilem się
    (zresztą za radą ludzi własnie z grupy).
    Wczoraj znowu przyszedł list, ponoć juz z datą odjazdu do jednostki...
    Nie wiem co im odbiło, bo studiuję, ale papieru nie dostarczałem do
    jednostki, jak tego nie robię od lat.
    Czy jesli teraz im to zaniosę, potwierdzenie z uczelni o studiach, nie
    wpakują mi aby od ręki biletu w łapę?
    Czy uwzględnią to?
    Iść ytam, czy dzwonić ?? Dzieki za info bo sprawa jest niemiła.
    Pozdrawiam
    Bruno