  • 1. Data: 2003-12-25 20:39:30
    Temat: Pytanie może dość nietypowe
    Od: "Marcin Koszewski" <m...@k...com>

    Witam!
    Mam następujący dylemat:
    We wszystkich dokumentach ( także w paszporcie) mam zdjęcia na których mam
    wąsy. Czy ich zgolenie, bez wymiany paszportu, może być problemem przy
    przekraczaniu granicy ( w szczególności zachodniej i południowej)? Gdyby
    mógł wypowiedzieć się ktoś, kto 'przerabiał' ten temat...

    Wesołych, zdrowych i (tu niech każdy sobie 'dośpiewa' jakich ) Świąt

    Koshy

  • 2. Data: 2003-12-25 21:05:13
    Temat: Re: Pytanie może dość nietypowe
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Marcin Koszewski w wiadomości
    <bsfi0e$404$1@nemesis.news.tpi.pl> powiedział(a) co następuje:

    > wąsy. Czy ich zgolenie, bez wymiany paszportu, może być problemem przy
    > przekraczaniu granicy ( w szczególności zachodniej i południowej)?

    Jeśli nie będziesz miał na sobie arafatki i nie będziesz dźwigał
    podejrzanych pakunków to raczej nie ;-)
    A na poważnie: nie przerabiałem osobiście, ale wiem, że wszystko zależy
    od człowieka. Przecież ludzie się zmieniają nie tylko pod względem
    zarostu, czasem miewają takie fotografie, że się w pale nie mieści i
    jakoś przechodzą...

    --
    Olgierd
    "Idea polityczna, która nie prowadzi do katastrofy, nigdy nie jest

  • 3. Data: 2003-12-26 04:40:54
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Koszewski" <m...@k...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekraczaniu granicy ( w szczególności zachodniej i południowej)? Gdyby
    > mógł wypowiedzieć się ktoś, kto 'przerabiał' ten temat...

    Dlaczego tematem tej wiadomości jest "Dość nietypowe pytanie" a nie
    "Aktualność zdjęcia w paszporcie "

  • 4. Data: 2003-12-26 11:48:50
    Od: "Marcin Koszewski" <m...@k...com>

    Dziękuję za odpowiedź. Dla mnie jest to istotne, bo podróże są związane z
    pracą i byłaby to 'niedogodność' - cofnięcie z granicy.

    Pzdr
    Koshy