  • 1. Data: 2009-12-11 06:58:27
    Temat: Pytanie jak wyegzekwować gwarancję w firmie PHILIPS
    Od: MoDoc <m...@g...com>

    Witam
    Zakupiłem monitor LCD firmy PHILIPS.
    Okazało się że ma wadę na wyświetlaczu tzw. martwe pixele.
    Zgłosiłem to do działu reklamacji, oczywiście przyjęli gdyż norma iso
    odnośnie grupy 2 paneli dopuszcza 2 martwe pixele w klastrze 5x5 a u
    mnie jest około 9 martwych pixeli.
    Niestety z ich strony odpowiedź na infolinii ogranicza się tylko do
    informacji że szukają takiego samego monitora do wymiany. Ciągnie się
    to już drugi tydzień i ciągle jest ta sama gadka. Rozumiem że w
    ustawie jest iż gwarant musi odnieść się do reklamacji w ciągu 14 dni
    a sama wymiana nie jest zdefiniowana czasowo. Jednak denerwuje mnie ta
    sytuacja i nie wiem jak ich pogonić. Za wszelkie sugestie i rady będę
    ogromnie wdzięczny.

  • 2. Data: 2009-12-11 07:39:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-12-11, MoDoc <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > a sama wymiana nie jest zdefiniowana czasowo. Jednak denerwuje mnie ta
    > sytuacja i nie wiem jak ich pogonić. Za wszelkie sugestie i rady będę

    "Ustawa" to tzw. niezgodność z umową i jest to coś innego niż gwarancja.
    Warunki gwarancji ustala gwarant - tu Philips. Poczytaj co w tej
    gwarancji stoi. Nb. nawet jakbyś reklamował z tyt. niezgodności (a
    musisz być do tego konsumentem), to przecież odpowiedzieli Ci w ciągu 14
    dni, a ile ma trwać wypełnienie podjętego zobowiazania (tu wymiany) owa
    Ustawa nie precyzuje.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2009-12-11 07:41:37
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    no coz, wpsolczuc moge

    jak nie moga znalezc monitora takiego to nie musza - moga dac ci inny o nie
    gorszych wlasciwosciach
    i tak robia porzadne firmy