  • 1. Data: 2009-12-10 21:47:07
    Temat: kto ma pierwszenstwo na widzeniu?
    Od: "Dominika" <d...@o...pl>

    Kto ma pierwszenstwo nawidzeniu? przyrodni brat czy onkubina
    oczeujacadziecka aresztowanego?

  • 2. Data: 2009-12-10 22:45:52
    Temat: Re: kto ma pierwszenstwo na widzeniu?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2009-12-10 22:47, Dominika pisze:

    > Kto ma pierwszenstwo nawidzeniu? przyrodni brat czy onkubina
    > oczeujacadziecka aresztowanego?

    A może by aresztowany zdecydował kogo chce widzieć?

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-12-11 06:27:51
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 10 Gru, 22:47, "Dominika" <d...@o...pl> wrote:
    > Kto ma pierwszenstwo nawidzeniu? przyrodni brat czy onkubina
    > oczeujacadziecka aresztowanego?

    Długo ona oczekuje na to dziecko i za co je aresztowali?

  • 4. Data: 2009-12-11 07:23:15
    Od: "Dominika" <d...@o...pl>

    No właśnie zdecydował,że w pierwszej kolejności chce widziec mnie, alemimo
    to jego przyrodni brat sie uparł i stara sie o widzenie i podobno jena 100%
    na teraz dostanie :( a mnie zostało już niecale 3 miesiące do porodu :(