    From: "martiN" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie hipotetyczne (?)
    Date: Thu, 15 Apr 2004 23:49:48 +0200
    Sender: m...@o...pl@81.210.16.141

    Jest człowiek, narobił długów: prywatnie zaciągając kredyty, nie spłacał
    wierzytelności jako osoba prowadząca działalność, nie płacił podatków do US,
    nie odprowadzał składek do ZUS...(moje gratulacje). Sam się zastanawiam co
    mu grozi. Przy czym dodam, że sprzedał swoje (jedyne) mieszkanie (na ten
    adres były wszystkie wierzytelności), nigdzie się nie zameldował i sobie
    hula...i...co dalej?
    Moje pytanie stąd, bo sam mi je zadał: "...i co mi zrobią?".
    Hę...?
    Pozdro martiN