  • Data: 2002-01-06 21:54:00
    Temat: Pytanie: Kto popelnil błąd notariusz czy podpisujący
    Od: "Adam" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanko w temacie aktów notarialnych

    Mój Dziadek wykupywał mieszkanie na własność w formie aktu notarialnego

    W akcie notarialnym widnieje błąd w numerze piętra mieszkania (zamiast 1
    jest 4 piętro w 3 piętrowym budynku).

    Urząd gminy jako sprzedający dostarczył dokumenty do notariusza z poprawnymi
    danymi.

    Sprawę musimy wyprostować bo mieszkania nie można sprzedać (w księdze
    wieczystej figuruje błąd).

    Kto odpowiada za taki błąd notariusz czy kupujący i w jaki sposób/na jakiej
    podstawie ewentualnie to egzekwować.

    Pozdrawiam

    Adam