  • 1. Data: 2003-11-15 11:09:13
    Temat: Jak odzyskać pieniądze od spółdzielni mieszkaniowej?
    Od: "Andrzej Łukaszewicz" <b...@g...pl>

    W 1989 roku z tytułu członkostwa w spółdzielni mieszkaniowej musiałem wpłacić
    t.z wpisowe w wysokości 10 000 tycięcy złotych.Po likwidacji książeczki
    mieszkaniowej i odzyskaniu premi gwarancyjnej, pani w spółdzielni stwierdziła
    że należy mi się zwrot wpisowego po denominacji w kwocie 1 złotych.Proszę o
    poradę czy;
    -faktycznie należy mi się zwrot bez odsetek w proponowanej wysokości
    -jeśli nie,to na jakiej podstawie mam prawo odzyskać pieniądze

  • 2. Data: 2003-11-15 21:14:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nic na to nie poradzisz. Jak zmarła moja mama i ojciec musiał się zapisać
    do spółdzielni mieszkaniowej (dotąd członkiem była mama) do musiał wpłacić
    kilkaset złotych wpisowego a zwrócili mu 0,005 zł, bo mama w latach
    60-tych wpłaciła 500 zł.