  • 1. Data: 2003-11-15 11:14:51
    Temat: Rozwod
    Od: "Jowita" <j...@w...pl>

    Jak rozpoczac sprawe rozwodu lub separacji, gdzie sie udac po poszczegolne
    dokumenty?

    Prosze o szczegolowe info.
    Pozdrawiam
    Jowita

  • 2. Data: 2003-11-16 01:53:35
    Temat: Re: Rozwod
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Jowita" <j...@w...pl> wrote in message
    > Jak rozpoczac sprawe rozwodu lub separacji, gdzie sie udac po poszczegolne
    > dokumenty?
    Jeżeli chcesz, żeby ktoś Ci podpowiedział wszystko krok po kroku i jeszcze
    pomógł to napisać, bezpłatnie, to najlepiej zgłoś się np. do Centrum Praw
    Kobiet.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 3. Data: 2003-11-16 17:45:20
    Od: "Jowita" <j...@w...pl>

    DZIEKUJE ZA "WYCZERPUJACA" ODPOWIEDZ.
    Tak wogole to chodzilo mi tylko o to czy powinnam najpierw isc do USC czy od
    innej strony zaczac.

    Jowita

  • 4. Data: 2003-11-16 17:51:23
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Jowita" <j...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bp8d77$e0f$1@nemesis.news.tpi.pl

    > DZIEKUJE ZA "WYCZERPUJACA" ODPOWIEDZ.
    > Tak wogole to chodzilo mi tylko o to czy powinnam najpierw isc do USC
    > czy od innej strony zaczac.

    Nie bądź zgryźliwa gdyż nikt sobie na to nie
    zasłużył. Zadaj konkretne_szczegółowe
    pytanie to i taką otrzymasz odpowiedź.
    Z tego co pamiętam to w USC bierze się
    ślub. Rozwód przeprowadzasz w sądzie.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kłamstwo powtarzane sto razy staje się prawdą"