    From: Jakub Tomczyk <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie
    Date: Wed, 29 Sep 2004 00:25:57 +0200

    jestem pracownikiem danej firmy i moj szef poprosil bym wzial na swoj dowód
    telefony komorkowe ale telefony beda na firme. adres korenspondencyjny jest
    na firme wiec wszystkie rachunki beda przychodzily na adres firmy i szef
    zobowiazał sie placic rachunki itd..mowil ze mnie nie beda obchodzily
    rachunki gdyz to jest telefon sluzbowy .....czy w razie nie splacenia
    przez szefa rachunków .......ja bede mial problemy jezeli swiadczylem
    swoim dowodem .........czy wszystko spadnie na szefa firmy ja bede musial
    splacic te dlugi wrazie nie splacenia rachunku przez szefa ? czy jestem w
    tym momencie nietykalny