    From: "NEW" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Pytanie
    Date: Wed, 29 Sep 2004 00:57:27 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@beg214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik Jakub Tomczyk <k...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1im970hc9nsek$....@4...net..
    .
    > jestem pracownikiem danej firmy i moj szef poprosil bym wzial na swoj
    dowód
    > telefony komorkowe ale telefony beda na firme. adres korenspondencyjny
    jest
    > na firme wiec wszystkie rachunki beda przychodzily na adres firmy i szef
    > zobowiazał sie placic rachunki itd..mowil ze mnie nie beda obchodzily
    > rachunki gdyz to jest telefon sluzbowy .....czy w razie nie splacenia
    > przez szefa rachunków .......ja bede mial problemy jezeli swiadczylem
    > swoim dowodem .........czy wszystko spadnie na szefa firmy ja bede
> [...]

    Z tego co pisze (wziecie "na dowod") to wyglada na to ze TY jestes strona
    umowy z
    operatorem GSM, a nie firma. Gdyby wiec byly jakies klopoty nie beda sie
    ogladac i wszelkie
    klopoty bedziesz miec Ty, tzn. pozew, proces, egzekucja (masz na pismie ze
    szef kazal wziasc na firme te telefony?) itd. Generalnie Ty masz klopot.

    pozdrawiam
    mdr