  • 21. Data: 2005-01-21 10:26:36
    Temat: Re: Publikacja głupot
    Od: koszmarek<a...@p...info>

    ??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 22. Data: 2005-01-21 11:50:13
    Od: "rympal" <§r...@w...pl§>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:csqie0$dth$1@inews.gazeta.pl...

    > jak potrafisz udowodnic ze kosmitow nie ma to jest.

    moge udowadnic, ze sa ale takze moge udowodnic, ze ich nie ma
    czyli moje dowody nijak sie maja do tego czy ksiazka o kosmitach zawiera
    klamstwa czy nie

    rym

  • 23. Data: 2005-01-21 12:38:09
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości

    > Czy Ty to tak na poważnie?
    > No nie wierzę...

    Moim zdaniem sprawa wcale nie jest taka smieszna.
    Wyobraz sobie, ze dowiadujesz sie, ze jestes na cos chory. Lekarze daja Ci
    rozne leki, ale nie skutkuja. Szukasz po intenecie informacji na temat
    swojej choroby. Znajdujesz jakas strone, na ktorej ktos z wielkim
    porzekonaniem opisuje, ze tez jest na nia chory, i poleca jakies sposoby
    leczenia. Stosujesz je i... Twoj stan sie pogarsza. Co wtedy?
    Opisalem tu swoj wlasny przypadek (z wyjatkiem pogorszenia - mi sie nie
    pogorszylo:))
    Pewnego dnia dowiedazialem sie, ze mam Dne moczanowa. Zaczalem szukac
    informacji na jej temat. Znalazlem mnostwo. Lekarka od dwoch lat tylko mi
    pakuje tabletki. Jakos jej nie wierze, ze mi pomoze. A na stronach jest masa
    roznych rzeczy. Skad ja mam wiedziec, czy sie do nich stosowac? Stosowanie
    moze moj stan pogorszyc. Ale... A co jesli polepszy? Skad ja moge miec
    pewnosc w takim przypadku?
    Przeciez taka strone moze zrobic kazdy. Jeden w dobrej wierze chce pomoc
    innym, a inny napisze jakies glupoty.
    I Zaden dysonans poznawczy tu nie pomoze.

  • 24. Data: 2005-01-21 12:57:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <csqt3l$1rg$1@news.dialog.net.pl>, Ajgor wrote:
> [...]
    > roznych rzeczy. Skad ja mam wiedziec, czy sie do nich stosowac? Stosowanie
    > moze moj stan pogorszyc. Ale... A co jesli polepszy? Skad ja moge miec

    Mam wrażenie, że niektórzy ludzie cholernie potrzebuja mieć kogos aby
    zwalic na niego odpowiedzialność za każdy możliwy kretynizm który są
    gotowi popełnić.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2005-01-21 13:06:25
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości

    > Mam wrażenie, że niektórzy ludzie cholernie potrzebuja mieć kogos aby
    > zwalic na niego odpowiedzialność za każdy możliwy kretynizm który są
    > gotowi popełnić.

    Nic mi ta odpowiedz nie mowi. Zero argumentow. Czy to na pewno byla
    odpowiedz?

  • 26. Data: 2005-01-21 13:11:18
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:csqt3l$1rg$1@news.dialog.net.pl Ajgor
    <ajgor@no_spam.wp.pl> pisze:

    > Moim zdaniem sprawa wcale nie jest taka smieszna.
    Cóż, kiedy rozpoczął się ten wątek naprawdę sądziłem, że to pewnie joke.
    I przyznaję, że zdumiałem się tym, że temat tak się rozwinął.
    Mnie także denerwuje zalew śmiecia publikowanego choćby w Internecie i
    konieczność nieraz czasochłonnego filtrowania informacji celem dotarcia do
    rzetelnej. Ale nie wpadło mi do głowy penalizowanie mijania się z prawdą.
    Nie bardzo to sobie wyobrażam, jeśli miałoby to być faktycznie skuteczne, a
    jednocześnie nie łamać wolności osobistych.
    Zresztą już istnieją instrumenty pozwalające dochodzić roszczeń w
    przypadkach tego rodzaju szczególnie naruszających zasady współżycia
    społecznego - mam tu na myśli kodekc cywilny. Jeśli istnieje społeczne
    zapotrzebowanie na takie regulacje, to może na początek po prostu go trochę
    znowelizować?

    Jotte

  • 27. Data: 2005-01-21 13:33:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > moge udowadnic, ze sa ale takze moge udowodnic, ze ich nie ma
    > czyli moje dowody nijak sie maja do tego czy ksiazka o kosmitach zawiera
    > klamstwa czy nie

    dokladnie tak.

    P.

  • 28. Data: 2005-01-22 03:41:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <csquok$33f$1@news.dialog.net.pl>, Ajgor wrote:

    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    > wiadomości
    > Nic mi ta odpowiedz nie mowi. Zero argumentow. Czy to na pewno byla
    > odpowiedz?

    To był taki komentarz natury ogólnej, nie skierowany bezpośrednio do
    ciebie. Jeśli zadajesz pytania co do istoty których raczej nie ma
    wątpliwości to jasne jest, że napiszesz "Nic mi ta odpowiedz nie mowi".

    Takoż, jeśli nie rozumiesz, że korzystając z przypadkowych serwisów czy
    porad podejmujesz określone ryzyko, to żadna argumentacja tu nie pomoże.

    To także był komentarz. To nie była zachęta do polemiki.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2005-01-22 22:30:28
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@p...onet.pl news:csoc57$arg$2@serwus.bnet.pl

    > Mógłby powstać Urząd Ochrony Prawdy, który konsultowałby dane
    > stwierdzenia z właściwymi naukowcami.

    I wszyscy obowiazkowo chodzili by tam w czerownych krawatach, szczegolnie
    podczas wizytacji Towarzysza Kierownika, o Towarzyszu Przewodniczacym nie
    mowiac?

    --