    From: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Publikacja głupot
    Date: Fri, 21 Jan 2005 13:38:09 +0100

    Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości

    > Czy Ty to tak na poważnie?
    > No nie wierzę...

    Moim zdaniem sprawa wcale nie jest taka smieszna.
    Wyobraz sobie, ze dowiadujesz sie, ze jestes na cos chory. Lekarze daja Ci
    rozne leki, ale nie skutkuja. Szukasz po intenecie informacji na temat
    swojej choroby. Znajdujesz jakas strone, na ktorej ktos z wielkim
    porzekonaniem opisuje, ze tez jest na nia chory, i poleca jakies sposoby
    leczenia. Stosujesz je i... Twoj stan sie pogarsza. Co wtedy?
    Opisalem tu swoj wlasny przypadek (z wyjatkiem pogorszenia - mi sie nie
    pogorszylo:))
    Pewnego dnia dowiedazialem sie, ze mam Dne moczanowa. Zaczalem szukac
    informacji na jej temat. Znalazlem mnostwo. Lekarka od dwoch lat tylko mi
    pakuje tabletki. Jakos jej nie wierze, ze mi pomoze. A na stronach jest masa
    roznych rzeczy. Skad ja mam wiedziec, czy sie do nich stosowac? Stosowanie
    moze moj stan pogorszyc. Ale... A co jesli polepszy? Skad ja moge miec
    pewnosc w takim przypadku?
    Przeciez taka strone moze zrobic kazdy. Jeden w dobrej wierze chce pomoc
    innym, a inny napisze jakies glupoty.
    I Zaden dysonans poznawczy tu nie pomoze.