    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Publikacja głupot
    Date: Sat, 22 Jan 2005 11:41:47 +0800

    In article <csquok$33f$1@news.dialog.net.pl>, Ajgor wrote:

    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    > wiadomości
    > Nic mi ta odpowiedz nie mowi. Zero argumentow. Czy to na pewno byla
    > odpowiedz?

    To był taki komentarz natury ogólnej, nie skierowany bezpośrednio do
    ciebie. Jeśli zadajesz pytania co do istoty których raczej nie ma
    wątpliwości to jasne jest, że napiszesz "Nic mi ta odpowiedz nie mowi".

    Takoż, jeśli nie rozumiesz, że korzystając z przypadkowych serwisów czy
    porad podejmujesz określone ryzyko, to żadna argumentacja tu nie pomoże.

    To także był komentarz. To nie była zachęta do polemiki.

    --
    Marcin