  • Data: 2006-02-02 18:07:00
    Temat: Przyznanie obywatelstwa obcego kraju
    Od: hubs <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam takie pyatnie. Pytam serio.

    Mam 20 lat, urodzilem sie w Polsce, mam polskie obywatelstwo.
    Czy moge wystapic o przyznanie mi obywatelstwa obcego panstawa
    (interesuje mnie Republika Czescka lub RFN) i jakie mam ew. sznase na
    jego uzyskanie ? Nie zamierzam opuszczac puki co Polski, zalezy mi
    jedynie na obywatelstwie (uzyskaniu dowodu osobistego, paszportu etc.).

    --
    pozdrawiam hubs
    hubs dot org - at - gmail - NOSPAM - dot - com