  • 1. Data: 2006-02-02 18:07:00
    Temat: Przyznanie obywatelstwa obcego kraju
    Od: hubs <h...@g...com>

    Witam, mam takie pyatnie. Pytam serio.

    Mam 20 lat, urodzilem sie w Polsce, mam polskie obywatelstwo.
    Czy moge wystapic o przyznanie mi obywatelstwa obcego panstawa
    (interesuje mnie Republika Czescka lub RFN) i jakie mam ew. sznase na
    jego uzyskanie ? Nie zamierzam opuszczac puki co Polski, zalezy mi
    jedynie na obywatelstwie (uzyskaniu dowodu osobistego, paszportu etc.).

    --
    pozdrawiam hubs
    hubs dot org - at - gmail - NOSPAM - dot - com

  • 2. Data: 2006-02-02 18:17:38
    Temat: Re: Przyznanie obywatelstwa obcego kraju
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl>

    On 2/2/2006 7:07 PM, hubs wrote:

    [...]
    > lub RFN
    [...]
    ????? Co masz/miałeś z historii najnowszej? Czy dostałeś pozwolenie od
    KC PZPR na wyjazd na zachód? ;-)

    BP NMSP

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 3. Data: 2006-02-02 18:34:27
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    > [...]
    > [...]
    > ????? Co masz/miałeś z historii najnowszej?

    Co by nie mial, to Ty na pewno nic pozytywnego;-)))

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 4. Data: 2006-02-02 18:35:01
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak""napisał

    Chyba Ci się synku z RFN z NRD pomyliło

    --
    PAVEL

  • 5. Data: 2006-02-02 18:57:25
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl>

    On 2/2/2006 7:35 PM, PAVEL wrote:

    > Chyba Ci się synku z RFN z NRD pomyliło

    Nie synku ale fakt ehhh idę spać bo się już wszystko chrzani. Zmęczenie
    zrobiło swoje, sorry :)

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 6. Data: 2006-02-02 19:05:36
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" napisał
    > On 2/2/2006 7:35 PM, PAVEL wrote:
    > Nie synku ale fakt ehhh idę spać bo się już wszystko chrzani. Zmęczenie
    > zrobiło swoje, sorry :)

    Zdarza się nawet najlepszym

    --
    PAVEL

  • 7. Data: 2006-02-02 19:07:03
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    hubs wrote:
    > Czy moge wystapic o przyznanie mi obywatelstwa obcego panstawa
    > (interesuje mnie Republika Czescka lub RFN)

    Wystąpić możesz.

    > i jakie mam ew. sznase na
    > jego uzyskanie ?

    To zależy od wielu czynników, których nie podałeś -- pochodzenie z danego
    kraju, długotrwałe w nim przebywanie, małżeństwo z obywatelem, etc.
    Przejrzyj prawo danego kraju jakie są kryteria uzyskania obywatelstwa, czy
    na coś się załapiesz. W przypadku Niemiec reguluje to
    Staatsangehörigkeitsgesetz, szczegóły na http://www.einbuergerung.de/ .
    Prawa czeskiego sam poszukaj.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>