  • 61. Data: 2011-08-25 17:29:45
    Temat: Re: Przewód ENEA przez prywatną działkę
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    >Za te wizyty można akurat odzyskać.
    Żartujesz Sobie.
    Gość pytał o rade Ty doradziłeś zacząć od wizyty na policji itp.
    Ja radziłem od samego początku zadzwonić do Enei
    Gość tak zrobił i sprawa załatwiona. Nie musiał odwiedzać policji składać
    zeznań i tracić czasu.
    ja po prostu uważam że zamiast od razu ruszać machinę prawa/Państwa trzeba
    najpierw spróbować sprawę wyjaśnić u źródła.
    Najprościej, najtaniej, najszybciej z reguły tak jest

  • 62. Data: 2011-08-25 17:35:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL>

    > Żartujesz Sobie.

    Nie

  • 63. Data: 2011-08-26 05:51:03
    Od: "E" <...@p...onet.pl>

    > ja po prostu uważam że zamiast od razu ruszać machinę prawa/Państwa trzeba
    > najpierw spróbować sprawę wyjaśnić u źródła.
    > Najprościej, najtaniej, najszybciej z reguły tak jest

    Chciałbym wyjaśnić.

    ENEA nie miała moje zgody na takie prace, więc zrobiła to bezprawnie.
    Gdybym nie skontaktował się z nadzorem budowlanym i nie postraszył policją,
    to nie wyglądałoby to tak fajnie. Gość, który przyjechał obejrzeć moją
    działkę początkowo się stawiał. Po moim wyjaśnienie, że byłem na policji (
    jednak z uwagi na kolejkę, przełożyłem złożenie zawiadomienia na inny
    dzień ) sytuacja uległa zmianie :).

    Aby rozmawiać z takim molochem jak ENEA trzeba mieć argumenty - takim
    argumentem jest policja i nadzór budowlany.

    Dziękuję za wskazanie takiej drogi.

  • 64. Data: 2011-08-26 07:29:13
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 26 Sie, 07:51, "E" <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Aby rozmawiać z takim molochem jak ENEA trzeba mieć argumenty - takim
    > argumentem jest policja i nadzór budowlany.

    Dokladnie - sprawy nie rozwiazal "jeden telefon do ENEI" tylko "jeden
    telefon do ENEI od nadzoru budowlanego" + swiadomosc ze na tym sie nie
    skonczy. Zaloze sie o duzo piwa, ze gdybys kontaktowal sie tylko z
    ENEA, to do dzis bys sie z nimi bujal.

    --
    Matt