  • 1. Data: 2011-08-19 12:40:16
    Temat: robienie w balona
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    Na stronie :
    http://pizza-rumia.pl/promocje.html
    reklamuje się pizzernia z promocjami. Niestety są one nieaktualne.
    Usłyszałem , że strona była robiona rok temu i się zdeaktualizowała a w
    związku z tym promocje już nie obowiązują.Jak stanowi prawo?. Podejrzewam,
    że nie jest to umowa a więc klienta można olać. Ale wolno się reklamować
    mijając się z prawdą?
    Czuję się nabity w butelkę, specjalnie pofatygowałem się do lokalu aby
    skorzystać z promocji , która wg. informacji zamieszczonej na stronie była
    ważna tylko na miejscu.

    Nie prowadzę pizzerni ani żadnego innego punktu gastronomicznego.

    Waldek

  • 2. Data: 2011-08-19 12:56:06
    Temat: Re: robienie w balona
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.08.2011 14:40, Waldek pisze:
> [...]
    > Czuję się nabity w butelkę, specjalnie pofatygowałem się do lokalu aby
    > skorzystać z promocji , która wg. informacji zamieszczonej na stronie

    A nie było czegoś takiego czasem:

    *) ceny oraz promocje na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu ustawy...

    ;->

  • 3. Data: 2011-08-19 13:10:08
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    wiadomości news:4e4e5d66$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 19.08.2011 14:40, Waldek pisze:
    >
    > A nie było czegoś takiego czasem:
    >
    > *) ceny oraz promocje na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu
    > ustawy...
    >
    > ;->

    Nie zauważyłem ale to nie w tym rzecz. Czyli wolno w internecie podać
    promocyjną cenę a potem się jej nie trzymać? Dla mnie to jest jakbym czytał
    menu w lokalu. Jak się to ma do uczciwej konkurencji? To jest sprzedawanie
    0,5 litra dobrego piwa z kija w cenie np. 6 zł a potem nalewanie 0,3 litra.

  • 4. Data: 2011-08-19 13:20:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.08.2011 15:10, Waldek pisze:

    > w wiadomości news:4e4e5d66$1@news.home.net.pl...

    > Nie zauważyłem ale to nie w tym rzecz. Czyli wolno w internecie podać

    Właśnie w tym.

  • 5. Data: 2011-08-19 14:43:49
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    wiadomości news:4e4e6328$1@news.home.net.pl...

    > Właśnie w tym.
    Nie. Nie w tym, chpdzo o to czy wolno bekarnie pisać na stronie/stronach www
    nieprawdę.

  • 6. Data: 2011-08-19 14:49:55
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    Użytkownik "Waldek" <w...@w...gmail.com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4e4e6328$1@news.home.net.pl...

    > Nie. Nie w tym, chpdzo o to czy wolno bekarnie pisać na stronie/stronach
    > www nieprawdę.
    Nie. Nie w tym chodzi o to czy wolno bezkarnie pisać na stronie/stronach www
    nieprawdę.

  • 7. Data: 2011-08-19 15:09:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.08.2011 16:49, Waldek pisze:

    > Użytkownik "Waldek" <w...@w...gmail.com> napisał w wiadomości

    > Nie. Nie w tym chodzi o to czy wolno bezkarnie pisać na stronie/stronach
    > www nieprawdę.

    Pomyśl: czy można bezkarnie mówić nieprawdę?

  • 8. Data: 2011-08-19 16:47:43
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    wiadomości news:4e4e7c98$1@news.home.net.pl...

    > Pomyśl: czy można bezkarnie mówić nieprawdę?

    Ba! Wystarczy 5 minut popatrzeć w TV:-)

  • 9. Data: 2011-08-19 17:07:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.08.2011 18:47, Waldek pisze:

    > Ba! Wystarczy 5 minut popatrzeć w TV:-)

    Sam widzisz.

  • 10. Data: 2011-08-19 17:36:27
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    wiadomości news:4e4e985d$1@news.home.net.pl...

    > Sam widzisz.
    Co innego gadać bzdety w TV (bywa, że mówca nawet w to wierzy) a co innego
    utrzymywać nieprawdziwą ofertę firmy..hmmm może to faktycznie ja jestem
    zwyczajny inaczej...