    Date: Mon, 18 Aug 2014 08:58:12 +0200
    From: Baczek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przetarg w UM

    Witam

    Urząd Miasta ogłosił przetarg na pewne nieruchomości.
    Do dnia 13 sierpnia należało wpłacić wadium.
    Zadzwoniłem dziś z pytaniem ile osób wpłaciło wadium i dostałem
    odpowiedź "takiej informacji nie wolno nam udzielać".
    Chciałem drążyć temat, na jakiej podstawie, ale musiałem odpuścić sobie.
    Wysyłać pisma nie ma sensu, rozstrzygnięcie jest 21go.

    Zna ktoś podstawy prawne odmowy udzielania mi takiej informacji?