eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzestępstwo internetowe - czy jako świadek musze sie zgłosić na rozprawę? › Przestępstwo internetowe - czy jako świadek musze sie zgłosić na rozprawę?
  • Data: 2005-12-20 21:20:59
    Temat: Przestępstwo internetowe - czy jako świadek musze sie zgłosić na rozprawę?
    Od: "@rt" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Swego czasu kupiłem na aukcji przedmiot za 150 zł. Zapłacilem i...
    zostałem oszukany. Jak sie później okazało nie byłem sam a kwota,
    którą straciłem w porównianiu do innych była znikoma.
    Po jakimś czasie zadzwonił policjant (otrzymał moje dane z serwisu
    aukcyjnego) z
    pytaniem czy chciałbym wnieść sprawę do sądu i złozyć stosowne
    zeznania, tak tez zrobiłem.

    Teraz otrzymałem wezwanie do sądu ze stawiennictwem osobistym.
    Pytanie: Jak mogę się od tego wymigać.
    I. Kwota którą straciłem nie jest wysoka.
    II. Niebardzo mi się uśmiecha "wycieczka" w zimie na drugi koniec
    Polski.

    Pozdrowienia