  • 1. Data: 2006-10-29 20:18:28
    Temat: Przepustka z więzienia
    Od: Archibald <a...@o...pl>

    Witam!
    Osoba ma wyrok 2 lata i 8 miesięcy za kradzież z włamaniem. Po jakim
    czasie może wyjść na pierwszą przepustkę?

  • 2. Data: 2006-10-30 08:03:45
    Temat: Re: Przepustka z więzienia
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > Osoba ma wyrok 2 lata i 8 miesięcy za kradzież z włamaniem. Po jakim
    > czasie może wyjść na pierwszą przepustkę?

    To mu się jakaś przepustka należy?
    Po co kradł?

  • 3. Data: 2006-10-30 08:45:05
    Od: Archibald <a...@o...pl>

    zeeltom napisał(a):
    > To mu się jakaś przepustka należy?
    > Po co kradł?
    Po co piszesz takie posty? czujesz sie wtedy lepiej?

  • 4. Data: 2006-10-30 17:08:23
    Od: "Łukasz Nysztal" <l...@s...net>

    Art. 139. § 1. kkw.
    O przepustkę na okres do 14 dni może się starać po odbyciu conajmniej połowy
    tej kary, która uprawniałaby go do starań o przedterminowe warunkowe
    zwolnienie.

    Art. 77-78 kk:
    Warunkowe przedterminowe zwolnienie: odbycie conajmniej połowe kare, nie
    mniej niż 6 miesięcy.

    Czyli standardowo przepustkę można otrzymać pod odbyciu 1/4 cześci kary.
    Warto również podkreślić, że jest to nagroda - wiec decydujące znaczenie ma
    opinia o skazanym w zakładzie karnym.
    -----------------
    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl

  • 5. Data: 2006-10-30 19:54:25
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > Po co piszesz takie posty? czujesz sie wtedy lepiej?

    A nie mam racji? Jakby nie kradł, to nie byłoby problemu.

  • 6. Data: 2006-10-31 20:52:56
    Od: "//Bundy\\\\" <t...@s...pl>

    uzytkownik "Archibald" w wiadomosci news:ei32gb$pt1$1@nemesis.news.tpi.pl
    naskrobal(a) te slowa
    > Witam!
    > Osoba ma wyrok 2 lata i 8 miesięcy za kradzież z włamaniem. Po jakim
    > czasie może wyjść na pierwszą przepustkę?

    zalezy od statusu prawnego jaki ma w tej chwili, pierwszy raz karany czy
    recydywista - równiez tym uwarunkowany jest termin ubiegania sie o
    warunkowe przedterminowe zwolnienie
    w celu uzyskania dokladniejszych danych prosze zajrzec do tekstu KKW
    dostepnego zreszta w sieci
    t...@s...pl

  • 7. Data: 2006-11-05 08:25:39
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    > Po co piszesz takie posty? czujesz sie wtedy lepiej?

    Nie wiem jak on, ale ja bym sie czula znacznie lepiej gdyby wszystkie
    bandziory pozostawaly zamkniete, a nie wylazily na przepustki, na ktorych
    moga popelniac kolejne przestepstwa

    Angie