  • 1. Data: 2006-10-29 18:21:26
    Temat: sumowanie kar/wyrokow
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    ogladajac przed chwila program o piratach drogowych naszla mnie taka mysl ;)

    czy ja moze cos przespalem czy moze w polskim prawodastwie zaczeto sumowac
    wyroki/kary

    juz pisze o co sie mi chodzi

    za wykroczenia drogowe, policja sumuje punkty i mandaty, czyli na dobra
    sprawe za jednym razem mozna stracic prawko i zabecalowac niezly mandat

    czy w sadach tez juz tak jest?
    to znaczy ze jak ktos np dokona wlamania, kradzierzy, pobicia i gwaltu to
    dostanie sume pojedynczych wyrokow za kazde przestepstwo czy moze jakis
    wyrok posredni, lub za czyn zagrozony najwieksza kara?

    bo jesli nie dostaje sumy tych wyrokow to jest to jawna "niesprawiedliwosc"
    ;) i jestem w takim razie ciekaw z czego ona wynika

  • 2. Data: 2006-10-29 19:19:53
    Temat: Re: sumowanie kar/wyrokow
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):
> [...]
    >
    > bo jesli nie dostaje sumy tych wyrokow to jest to jawna "niesprawiedliwosc"
    > ;) i jestem w takim razie ciekaw z czego ona wynika

    rozdzial IX KK

    P.