  • 1. Data: 2004-01-25 10:30:32
    Temat: Przeniesienie do rezerwy po 31.12.2003
    Od: "KrzysztoF" <k.fojt@usun_to.gazeta.pl>

    Witam

    Dz.U. Nr 131, poz. 1220 z tego roku mowi o przeniesieniu do rezerwy
    czesci poborowych - miedzy innymi absolwetnow studiow wyszych.
    Jednak roporzadzenie to obwiazywalo do 31.12.2003 i jak mowi par.2.
    "Wojskowi komendanci uzupelnien przeniosa do
    rezerwy do dnia 31 grudnia 2003, przeznaczonych ...."

    Obronilem sie w roku 2003 jednakze nie zglosilem sie do
    konca 2003 do WKU po odpowiedni wpis - czy to oznacza ze mam
    czekac na kolejne roporzadzenie? Czy tez moge jednak liczyc na przeniesienie
    do rezerwy powolujac sie na termin ukonczenia studiow ?

    Pozdrawiam i dziekuje za ew. odpowiedzi :)
    KrzysztoF
    gg#:19840

  • 2. Data: 2004-01-25 10:34:38
    Temat: Re: Przeniesienie do rezerwy po 31.12.2003
    Od: "KrzysztoF" <k.fojt@usun_to.gazeta.pl>

    > Dz.U. Nr 131, poz. 1220 z tego roku mowi o przeniesieniu do rezerwy
    Przepraszam - chodzilo mi naturalnie o rok 2003, czyli poprzedni :)