  • 1. Data: 2004-01-24 22:25:04
    Temat: fundamenty
    Od: "muzzy" <m...@w...pl>

    Witam!

    Czy jest gdzies w naszym prawie napisane (szczegółowo) co jest
    fundamentem a co nie?

    Mam domek letniskowy i problemy z Urzedem Gminy, ktory chce ode mnie podatek
    :/

    pozdro

    muzzy

  • 2. Data: 2004-01-25 01:51:11
    Temat: Re: fundamenty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "muzzy" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest gdzies w naszym prawie napisane (szczegółowo) co jest
    > fundamentem a co nie?

    Z tego co wiem, to w kontekście podatku jest ważne nie tyle "co to jest
    fundament" tylko czy ten domek jest trwale związany z gruntem. Da się go
    przenieść dźwigiem?

  • 3. Data: 2004-01-25 16:50:43
    Od: "muzzy" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > Z tego co wiem, to w kontekście podatku jest ważne nie tyle "co to jest
    > fundament" tylko czy ten domek jest trwale związany z gruntem. Da się go
    > przenieść dźwigiem?

    wlansie na tym caly pic polega, ze gmina wydumala ze moj domek
    ustawiony na stalowej ramie, ktora stoi na trylinkach ma fundament!!
    i nalezy sie podatek
    wszytko jest na powierzchni - jedyne co jest w gruncie to kabel elektryczny

    domek to dwa kontenery zestawione dlugimi bokami i z przodu dobudowana jest
    weranda i taras (z drewna oczywiscie) - za werande i taras podatek sie nie
    nalezy

    poszukuje przepisu, ktory pozwoli mi na obronienie sie przed tym podatkiem
    :-)

    pozdro muzzy

  • 4. Data: 2004-01-25 20:52:09
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik muzzy napisał:
    [ciach]
> [...]
    > nalezy
    >
    > poszukuje przepisu, ktory pozwoli mi na obronienie sie przed tym podatkiem

    Hmm, nie znam zadnego przepisu, ale pewnie istnieje, bo moj ojciec mial
    ten sam problem i zdaje sie, ze wygral z gmina w sądzie, bo nie musi
    placic tego podatku. Moze zapytam przy okacji rodziciela i powiem co i
    jak:-))

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 5. Data: 2004-01-26 10:11:18
    Od: "muzzy" <m...@w...pl>

    Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości >
> [...]
    > ten sam problem i zdaje sie, ze wygral z gmina w sądzie, bo nie musi
    > placic tego podatku. Moze zapytam przy okacji rodziciela i powiem co i

    bedzie mi bradzo miło...:-)

    jak wygrał to pewnie mial dobre podstawy!

    pozdro muzzy