  • 1. Data: 2004-10-03 12:22:30
    Temat: Co z nieplacacym najemca cz.2
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl>

    Witam
    Wynajmowałem lokal handlowy małej firmie jednoosobowej, niestety miałem
    problemy z wyegzekowaniem należnego czynszu, więc na podstawie umowy w
    trybie natychmiastowym rozwiązałem umowe i zabezpieczyłem mienie tej firmy
    będące w tym lokalu poprzez wymiane zamków.
    Wysłałem do właściciela tej pseudo firmy list polecony z potwierdzeniem
    odbioru że z dniem tym a tym uwona została rozwiazana na podstawie
    odpowiedniego punktu w umowie, że zabezpieczyłem jego mienie jako zastaw do
    momentu zapłaty wszystkich zaległych pieniedzy oraz że jeśli do konca
    września nie zapłaci mi tych pieniędzy to skieruje sprawę do komornika.
    I teraz moje pytanie gdzie powinienem się udać?
    Jak zgłasza się takie sprawy, bo chcę sie pozbyc tych rzeczy oraz otrzymać
    swoją należność

    Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2004-10-03 20:03:04
    Temat: Re: Co z nieplacacym najemca cz.2
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl>

    Jeszcze jedno czy sprawe mam załatwiać w miejscu zamieszkania czy w miejscu
    gdzie znajduje się lokal?
    Dodam że te dwa miejsca są oddalone od siebie o 60km i znajduja się na
    terenie jednego województwa, ale dwa różne powiaty.