  • 1. Data: 2004-10-03 13:10:41
    Temat: Prowadzenie pod wpływem alkoh
    Od: tomasz <t...@w...pl>

    Witam.jakie moga byc skutki jazdy po pijanemu rowerem,próbowaniem sie
    dogadac z policjantem;-)(nie pomoglo) JAki moze byc wyrok
    sądu?!Odebranie prawaJaz. ale na ile i co z kosztami ???

  • 2. Data: 2004-10-03 13:14:39
    Temat: Re: Prowadzenie pod wpływem alkoh
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik tomasz <t...@w...pl> w poscie
    news:cjotq2$sk0$1@atlantis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > Witam.jakie moga byc skutki jazdy po pijanemu rowerem,próbowaniem sie
    > dogadac z policjantem;-)(nie pomoglo) JAki moze byc wyrok
    > sądu?!Odebranie prawaJaz. ale na ile i co z kosztami ???

    Pytanie pomocnicze:
    - czy z pzrebiegu tego "dogadywania" policjant sporzadzil notatke sluzbowa ?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 3. Data: 2004-10-03 13:34:39
    Od: tomasz <t...@w...pl>

    Użytkownik SDD napisał:

> [...]
    >

    > Pytanie pomocnicze:
    > - czy z pzrebiegu tego "dogadywania" policjant sporzadzil notatke sluzbowa ?

    sprawa oddana juz do wyegzekfowania (rozchodzi mi sie jaki moze zostac
    podany wyrok ile jak drogo itp

  • 4. Data: 2004-10-03 13:44:04
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "tomasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sprawa oddana juz do wyegzekfowania (rozchodzi mi sie jaki moze zostac
    > podany wyrok ile jak drogo itp

    SDD pytał, czy policjant był uprzejmy odnotować, ze próbowałes mu "dać w
    łąpę" bo tak rozumiem eufemistyczne okreslenie "probowałem sie dogadać"

    HaNkA

  • 5. Data: 2004-10-03 13:58:39
    Od: tomasz <t...@w...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:
> [...]
    >

    > SDD pytał, czy policjant był uprzejmy odnotować, ze próbowałes mu "dać w
    > łąpę" bo tak rozumiem eufemistyczne okreslenie "probowałem sie dogadać"

    Tak bo potem byla lekka szarpanian;-((

  • 6. Data: 2004-10-03 14:14:59
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    news:cjp0pg$cei$1@nemesis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > Tak bo potem byla lekka szarpanian;-((

    No to widze conajmniej 3 "paragrafy":

    178 a par 2. kk (<= 1 rok)
    13 par 1 kk w zw z art. 229 par 3 kk ( <= 10 lat)
    art 222 par 1 kk (<= 3 lata)

    :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2004-10-03 14:18:44
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

  • 8. Data: 2004-10-03 14:27:39
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    SDD wrote:

    > No to widze co najmniej 3 "paragrafy":
    >
    > 178 a par 2. kk (<= 1 rok)
    > 13 par 1 kk w zw z art. 229 par 3 kk ( <= 10 lat)
    > art 222 par 1 kk (<= 3 lata)

    2 lata w zawieszeniu na 4 wyjdą...

    KG

  • 9. Data: 2004-10-03 14:35:13
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    tomasz <t...@w...pl> wrote:
    > Tak bo potem byla lekka szarpanian;-((

    A potem może jeszcze strzelanina? :)

    P.

  • 10. Data: 2004-10-04 21:03:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 3 Oct 2004, tomasz wrote:

    > + Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:
    [...]
> [...]
    [...]
    > + Tak bo potem byla lekka szarpanian;-((

    ...no to ci tłumaczą że powinieneś się martwić karą ZA TO a nie
    "głupim prawem jazdy" ....

    pozdrowienia, Gotfryd