  • Data: 2002-08-21 11:42:46
    Temat: Przelew bankowy - pomyłka konta PILNE
    Od: "Tommy" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam nieciekawa sytuacje okazalo sie ze na moje konto przelal ktos pomylkowo
    pieniadze.
    Pieniadze juz wyplacilem z konta i ich nie mam. Przelewow dostaje duzo takze
    nie zauwazylem tego. Zadzwonila Pani z banku z ta mila informacja, tak do
    tej pory o tym bym nie wiedzial. Chcialbym sie dowiedziec czy oni teraz maja
    prawo mnie za to scigac i zebym zwrocil pieniadze ?
    jesli tak to jaki mam termin co ja mam teraz zrobic bylem pewny ze to moje i
    juz poczynilem wydatki.
    prosze o porade bo czasu mam nie duzo i jutro bedzie ta Pani dzwonic, a
    chcialbym wiedziec jakie mam prawa.