    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: "Pluta, Kamil" <K...@d...depfa-it.com>
    Subject: Przelew Elektroniczny
    Sender: "Pluta, Kamil" <K...@d...depfa-it.com>
    Date: Tue, 7 May 2002 18:58:26 +0200

    Cześć
    Zastananawiam się czy istnieje jakaś podstawa prawna nakazująca
    traktowanie przelewu dokonanego przez WWW tak jak przelewu zrobionego w
    bankowym okienku na którym pani przywaliła pieczątkę.
    Zrobiłem taki przelew z konta inteligo i wydrukowałem sobie
    potwierdzenie tej operacji.
    Na dole tego formulaża jest dopisek "Dokument elektroniczny - nie wymaga
    pieczątki ani podpisu".
    Pan urzednik w Wydziale Komunikacji kazał mi w skrócie - podetrzeć
    sobie tym tyłek bo nie ma pieczątki.
    Zastanawiam się czy miał rację.
    Moze ktoś ma jakiś wiedzę na ten temat
    Pozdrawiam