  • 1. Data: 2005-07-24 07:51:28
    Temat: Przejście graniczne
    Od: "baska" <b...@w...pl>

    Czy do przekroczenia granicy polsko-czeskiej (np. w Jakuszycach)
    wystarczy mi stary ksiazeczkowy dowod osobisty?? Z gory dzieki za
    odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-07-24 07:57:13
    Temat: Re: Przejście graniczne
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    baska wrote:
    > Czy do przekroczenia granicy polsko-czeskiej (np. w Jakuszycach)
    > wystarczy mi stary ksiazeczkowy dowod osobisty?? Z gory dzieki za
    > odpowiedzi.

    Tak

  • 3. Data: 2005-07-24 07:59:38
    Od: marcs <m...@n...spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>

    baska napisał(a):
    > Czy do przekroczenia granicy polsko-czeskiej (np. w Jakuszycach)
    > wystarczy mi stary ksiazeczkowy dowod osobisty?? Z gory dzieki za
    > odpowiedzi.
    Nie starszy jak 10 lat.
    Mnie cofnęli własnie z tego powodu.
    Choc nie wiem czy to jest regułą.
    Chodziło o zdjęcie.

    Marcin

  • 4. Data: 2005-07-24 15:27:42
    Od: "man" <t...@o...pl>

    > Czy do przekroczenia granicy polsko-czeskiej (np. w Jakuszycach)
    > wystarczy mi stary ksiazeczkowy dowod osobisty??

    Wystarczy.
    Jednak Czesi bardzo zwracają uwagę na stan dowodu . Musi być nienaganny tzn.
    niezniszczony. No i na zdjęciu trzeba być rozpoznawalnym.
    Pisze z własnego doświadczenie na tym przejściu. Trzy lata temu byłem w
    Czechach tyle czasu, ile trwało zawracanie samochodem po ich stronie. Wtedy
    jeszcze brało sie zaświadczenie z USC w Szklarskiej żeby przejechać na dowód
    osob.

    Roman
    Adres odspamiony .Usuń:X