  • Data: 2008-08-15 11:32:26
    Temat: Przejecie firmy ze zmiana lokalizacji - prosze o pomoc
    Od: "hankiel" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

    W firmie X pracuje 3 lata. Za chwile firma jest przejmowana przez firme Y i
    jednoczesnie nastepuje przeniesienie lokalizacji firmy w inne miejsce, do
    nowej siedziby. Co sie stanie, jezeli odmowie podpisania aneksu do umowy,
    czy tez nowej umowy, ze wzgledu na powiedzmy nieodpowiadajaca mojejej osobie
    nowa lokalizacje ? Czy nalezy mi sie jakas odprawa, z\e wzgledu na wine
    pracodawcy ? Jak wyglada kwestia swiadczenie przez moja osobe pracy ? Mam
    podpisana umowe na prace w firmie, ktorej siedziba znajduje sie w X. Nie
    podpisuje aneksu,a wiec obowiazuje stara umowa. Firma mi automatycznie
    wypowiada umowe, ale przeciez okres wypowiedzenia to 2 tygodnie. Co sie
    dzieje w momencie kiedy ja chce dotrzymac umowy, ale stara siedzina zostaje
    zlikwidowana, a aneksu dotyczacego przeniesienia do firmy Y i zmiany miejsca
    swiadczenia pracy nie podpisuje ? Prosze o przyblizenie mi tych kwestii.